דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מולד ירח בתאומים 15 ליוני 2007 

מאת    [ 01/07/2007 ]

מילים במאמר: 666   [ נצפה 3158 פעמים ]

קשרי ירח שמש:

בימים עברו סימלה תנועת הירח את לוח השנה לפיו שתלו, קצרו, חגגו חגים, בקיצור,חיו את החיים.

לוח השנה העברי נקבע ע"פ תנועת הירח. ראש החודש נקבע במולד הירח, המועד בו הוא קרוב לשמש ולכן בלתי נראה לעין, נמשך במהלך התמלאות הירח עד לירח המלא, ובמהלך התרוקנותו, עד למולד הירח הבא.

מולד הירח הינו הרגע בו נפגשים השמש והירח. בעוד שהירח מסמל את הקשרים הרגשיים, את מה שגורם לנו להרגיש בטוחים, ואת המקום שבו אנו מתכנסים בתוכנו; מייצגת השמש את השאיפות, את ההתבטאות שלנו בעולם, את היציאה החוצה מעצמנו. מולד הירח מהווה אם כן הזדמנות חודשית לתאם תדר בין הצד הזכרי לצד הנקבי שבתוכנו. בזמן זה כדאי לזרוע זרעי מחשבה, פעולה, ואף רגשות חדשים שילוו אותנו במהלך החודש.

מועד הירח המלא, התרחש כשבועיים לאחר מכן, מאפשר להבחין בדואליות שבתוכנו ומסביבנו. לזהות את הפערים בין הרגש לעשייה, מחשבה לדיבור, פעיל מול סביל. זמן זה מאפשר לראות את הצדדים השונים המפעילים אותנו ואף למצוא דרך לגשר ביניהם.

כל חודש מתאפיין באנרגיות של המזל בו מתרחש מולד הירח, ובמזלות בהם מתרחש הירח המלא וכך אנו חווים בשנה אחת את כל תחומי החיים המיוצגים ע"י המזלות.

מולד ירח הקרוב:
15 ליוני 2007, מעלה 23 במזל תאומים


מזל תאומים הוא בעל מאפיינים רבים, ורק עליו אפשר לכתוב ספרים שלמים וכן, זהו אכן המזל שנותן כישורי כתיבה טובים. עם זאת כאן נזכיר רק חלק מהאנרגיות בחיינו שניתן לשייך למזל תאומים: איך אנחנו אומרים בוקר טוב, מהי תוכנית הרדיו החביבה עלינו, הרכילויות הקטנות שבמשרד, אלו אי מיילים אנחנו מעבירים הלאה. התקשורת הפנימית שלנו נכללת גם היא באנרגיה של מזל תאומים: איך אנחנו לומדים משהו חדש, איך אנחנו מתרגמים אותו, הופכים אותו לשלנו, מעבירים את הידע החדש לאנשים אחרים, איך אנחנו מקשיבים לקול הפנימי שלנו, באיזה טון הוא מדבר: סמכותי? אוהב? מאיץ? מעכב?
תאומים הוא המזל שמייצג את החיבור שלנו לסביבה הקרובה, למי שנמצא לידנו: השכנים, החברים לעבודה, אחים ואחיות. סביבה שהופכת עם הזמן לחלק מאיתנו ושאנחנו חלק ממנה.

מרקורי, שליט תאומים, כבר נמצא בעצירה ותוך יום יתחיל בתנועה לאחור, ידוע, כשכמרקורי ברטרו יש צורך בחשיבה וגישה שונות מעט, לא בהכרח הפוכות, אלא עם צליל מעט אחר. וכן, כדאי מאוד לגבות את המחשב, זה יחסוך עוגמת נפש.

מולד הירח הקרוב עוסק בתקשורת בעלת צליל אחר. התחושה תהיה של קצב אינפורמציה מואץ עד לבלתי נתפס, שאנו נרגיש מותשים מעצם הניסיון לעקוב אחריה. ההמלצה של הירח הזה היא להחליט מהי האינפורמציה שבאמת חשובה לנו כרגע, לבודד את הנושאים שאנו מעוניינים להתרכז בהם ולהתמקד בהם בלבד.

כוכב הש?ב?ת פולוקס נמצא במעלה 23 תאומים .פולוקס מייצג אנרגיה שיכולה להיות אכזרית, אלימה וחסרת טקט. אנרגיה שמומלץ להוציא במסגרות ספורטיביות ובפעילות פיזית נמרצת.

בראייה רחבה:
השמש יוצאת מזווית מאתגרת עם אוראנוס, האחראי בין היתר על חשיבה מתקדמת, והירח החדש הזה מדבר על יישום הרעיונות החדשים והתובנות שקיבלנו בין ה-8 ל-12 ליוני. חלקנו חווינו עימותים על בסיס רעיוני בעיקרו: סדרי העדיפויות שלי מול סדרי עדיפויות של אחרים, הדרך שלי להתבטא מול דרכים אחרות. חלקנו אף חווינו ניתוקים פתאומיים מאנשים קרובים.
מולד הירח נותן הזדמנות לראות את הצד שלנו, את הצד השני, השלישי, הרביעי וכו. האם אנו באמת רוצים לגשר על הפערים, או שאנחנו מעדיפים להמשיך כל אחד בדרכו. מומלץ לא ליצור מצבי עימות בנוסח "בוא נדבר על זה" לפני ה - 20 ליוני, מאחר וישנה אפשרות להיגרר לעימות נמהר בו נאמרות מילים שקשה מאוד להחזיר בחזרה.
ב-19 לחודש תהיה השמש בהיבט אתגרי לפלוטו בקשת, וכולנו נרגיש את הפער בין מה שאנחנו שומעים את עצמנו אומרים, לבין מה שאנחנו באמת רוצים להגיד.
עם זאת מולד הירח נתמך ע"י זוויות הרמוניות משבתאי באריה, מרס בטלה ונפטון בדלי. כל אלו מאפשרים הוצאה לפועל מהירה והחלטית עם תנועה קדימה, שיש בה אמונה וחיבור ליצירתיות הפנימית אך שימו לב, מאחר ואין אף כוכב לכת הנמצא ביסוד אדמה, סביר להניח שיהיו הרבה דיבורים ואי מיילים והחלטות בראש, אבל יהיה קשה להביאם לכדי ביטוי ממשי בשטח.

מה כן כדאי: זמן מצוין להתחיל פרויקטים הקשורים בכתיבה, להכין את עצמנו לדיבור מול קהל, ליהנות מספר טוב (שבוע הספר מדייק גם באסטרולוגיה!), שיחה ידידותית לא מחייבת, מעברי דירה יתגלו כמוצלחים. מי שעובד בהפקות יקדם רעיונות יצירתיים בקלות, וגם עורכי דין יכולים למצוא את עצמם נואמים בלהט כמו בסרטים.

מעין מדזיני: אסטרולוגית, קוראת בקלפי טארוט, מטפלת בדמיון מודרך ואיזון אנרגטי. מלמדת קורסים באזור המרכז
מתמחה בייעוצים אישיים, זוגיים ומשפחתיים.
מרצה באירועים פרטיים ועיסקיים. מסיבות רווקות וימי הולדת
אתר הבית: http://www.yourday.co.il
אי מייל: maayan@yourday.co.ilטלפון: 052-5643732






מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב